Subject: Ed: Otepää valla mürakaart: UPM Otepää piirkonna tööstusmüra ülevaade ja avalik tutvustus
From: "Liis Kukk" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 08:11:39 +0300

Palun registreerida

Liis Kukk

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

+372 5593 7141

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Rein-Erik Joe <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 3. juuni 2025 17:46
Adressaat: Liis Kukk <[email-masked]>; 
[email-masked]
Teema: Otepää valla mürakaart: UPM Otepää piirkonna tööstusmüra ülevaade ja 
avalik tutvustus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Keskkonnaameti ja Terviseameti esindajad

Saadame teile tutvumiseks tööversiooni Otepää valla mürakaardist ja müra 
vähendamise tegevuskavast, mis on koostatud Kajaja Acoustics OÜ poolt 
koostöös Otepää Vallavalitsusega. Palume teie tähelepanu eelkõige töö osale, 
mis käsitleb tööstusmüra levikut UPM-Kymmene Otepää OÜ tootmispiirkonnas ja 
selle lähiümbruses.

Materjalid on leitavad: 
https://otepaaee-my.sharepoint.com/personal/monika_otrokova_otepaa_ee/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fmonika%5Fotrokova%5Fotepaa%5Fee%2FDocuments%2FOtep%C3%A4%C3%A4%20valla%20m%C3%BCrauuring%202025 
<https://otepaaee-my.sharepoint.com/personal/monika_otrokova_otepaa_ee/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fmonika%5Fotrokova%5Fotepaa%5Fee%2FDocuments%2FOtep%C3%A4%C3%A4%20valla%20m%C3%BCrauuring%202025&ga=1> 
&ga=1

Dokumentide avalik tutvustamine toimus ajavahemikul 15.–29. mai 2025 Otepää 
valla kodulehel www.otepaa.ee <http://www.otepaa.ee> ,

Lisaks toimub avalik tutvustus neljapäeval, 5. juunil kell 17.00 Otepää 
Vallavolikogu saalis (Lipuväljak 13, III korrus). Tutvustusel antakse 
ülevaade kogu uuringu tulemustest, sealhulgas UPM piirkonna 
mürasituatsioonist ja võimalikest leevendusmeetmetest.

Loodame, et leiate võimaluse tööversiooniga tutvumiseks ja olete soovi 
korral oodatud ka avalikule koosolekule.

Parimate soovidega

Rein-Erik Jõe

Otepää Vallavalitsus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56661911